COMENÇA L’ESTIU CULTURAL A LA PLAÇA
DEL 25 DE JUNY AL 28 DE JULIOL
L’Associació La Rotllana engega una nova edició de l’Estiu Cultural a la Plaça, un projecte de dinamització comunitària plenament consolidat que transforma el Centre Cultural l’Escorxador en el punt de trobada de referència de la ciutat durant les tardes de juliol. Del 25 de juny al 28 de juliol, el veïnat de la Salut, Llefià i de tot Badalona disposa d’un espai públic ple d’activitats completament gratuïtes, intergeneracionals i obertes a tothom.
Amb més de 35 anys de trajectòria als barris de la ciutat, La Rotllana aposta un any més per oferir una alternativa d’oci saludable, educatiu i de qualitat, especialment pensat per fomentar la convivència, el civisme i la cohesió social en una època en què moltes famílies no tenen la possibilitat d’anar-se’n de vacances.
Què hi trobarem cada tarda? (De dilluns a dissabte, a partir de les 18:00 h)
La plaça de l’Escorxador es divideix en diferents racons temàtics perquè cadascú trobi el seu espai ideal per gaudir de la fresca i fer comunitat:
-
Racó Artístic: Tallers creatius de manualitats, plastilina, dibuix, disseny de polseres i moltes altres propostes per deixar volar la imaginació.
-
Racó de Jocs: Partides de futbolí, jocs de taula ràpids (Jungle Speed, Uno), Air Hockey i clàssics de taula com els escacs i les dames.
-
Multiesport: Espai actiu per practicar futbol, korfbal, bàdminton, voleibol i ping-pong.
-
Art Comunitari: Programació en directe amb petits concerts, sessions de salsa caleña, exhibicions i tallers actius de kickboxing o animal flow.
-
Inflables i xutòmetres: Circuits esportius d’accés lliure amb un camp de bàsquet inflable, xutòmetre de precisió i un minicamp de futbol 3×3.
Cinema a la Fresca
Les nits d’estiu no seran el mateix sense les nostres sessions de cinema a l’aire lliure. Agafeu la vostra cadira, prepareu les crispetes i apunteu les dates de les projeccions d’enguany:
-
27 de juny: Del revés (Inside Out)
-
3 de juliol: Wall-E
-
4 de juliol: El 47
-
10 de juliol: The Florida Project
-
17 de juliol: Coco
-
24 de juliol: Lilo & Stitch






Dissabtes en Comunitat
Els dissabtes es vesteixen de gala amb esdeveniments especials de gran format dissenyats per fer xarxa i celebrar la diversitat de Badalona:
-
4 de juliol | Entitats a la Plaça: La gran festa del teixit associatiu local. Un aparador per conèixer de prop la tasca de les diferents entitats, entitats de barri i col·lectius socials de la ciutat.
-
11 de juliol | Festa de les Cultures: Una mostra artística i cultural que posa en valor la riquesa i la diversitat dels nostres veïns i veïnes.
-
18 de juliol | Festa de l’Aigua: El millor refugi contra la calor amb jocs d’aigua, remullades col·lectives i dinàmiques refrescants.
-
25 de juliol | Concurs de Monòlegs: Una nit de talent, humor i rialles a la fresca per tancar els dissabtes comunitaris.




RECORDA!!!
-
Del 25 de juny al 28 de juliol.
-
De dilluns a dissabte, a partir de les 18:00 h.
-
Al Centre Cultural l’Escorxador (Badalona).
-
Totes les activitats són d’accés completament gratuït i no requereixen inscripció prèvia!!
Vols saber tota la programació, fes click al botó!
L’Estiu Cultural a la Plaça és un projecte de l’Associació La Rotllana que compta amb el suport de l’Ajuntament de Badalona i la Fundació Privada Cottet-Mor o amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i el cofinançament de la Unió Europea.